Monday, January 22, 2007

et mis siis tartust sai

tegelt ma pole vist väga usin isiklike asjade pajataja siin, aga kui see teema juba üles sai võetud, siis saagu ka jätkatud (ma ei julge öelda "lõpetatud"):

ei koli me kuskile.
ma ei viitsi kirjutada kõiki mõttekäike, mille järel ma selleni jõudsin, aga tulemus on, et jätkame rutiini tallinna ja tartu vahel, pühendades viimasele vähemalt nädal korraga iga kuu või pisut harvem - nii, kuidas parasjagu meeldib ja võimalik on. natuke, sest leidsin tallinnas midagi elu mõtte sarnast, ja natuke, sest kinnisvaraga manööverdamine oleks huippukeeruline.

mis saab siis, kui mul üle viskab, et mu mõlemad ruutmeetrid on 30-sentimeetrise mänguasjade kihi alla mattunud ja artur mürgeldab nii et tuleb ta eraldi tuppa suruda, ei tea. aga eks ma mõtlen sellele siis.

No comments: