Tuesday, July 29, 2008

otsitakse wickedly cooli cari

mäletate?
vot mulle küll aeg-ajalt meenub ja teeb muret.

ma täna sain vähemalt pooleldi täidetud punkti "Drive a wickedly cool car". peaaegu sellepärast, et mina oleksin eelistanud oluliselt vanemat jaguari enne selle wickedly cooliks nimetamist, aga j antud eksperthinnang ütles et noh, s-type, enamvähem.

see oli üks murettekitavamaid punkte ausalt öeldes, nii et kui wickedimaks ei lähe, siis ma loen selle tehtuks. mõni kuu on veel, tõsi, minna. ma tahaks mustangiga. sellise vana ja punasega.

aga "Have a proper girlie / blokie holiday" on ilmselt nii kuhjaga ära tehtud et! iseasi, kas see oli nüüd girlie või blokie :p

ja tegelikult on endiselt käimas konkurss parimale tõlkele nii mõnegi punkti osas. kindel, et tuleb kingadesse oksendada?

No comments: