Tuesday, August 04, 2009

lill

hea on olla skorpion. selgub, et parimad joogid mu jaoks on tee ja valge vein ning viimane koos konjakiga on okei isegi dieedi korral. samuti sobivat mulle muidu raskestiseeditavaiks nimetatud seeni. võiks järeldada, et kõik skorpionid peaksid olema sarnase figuuriga, kuivõrd seedetrakt ja dieedisoovitused on sarnased. imeline maailm ikka.

hea on elada ka kalamajas. ma juba jupp aga plaanin sel teemal kiidelda. no tallinnas on veel üks toredana tunduv piirkond, eksole, neil on lausa seltsimaja, millest kogu meedia rõkkab. meil sellist pole ja seltski alles lapsekingades, aga kuulsin ühelt kohalikult, et too uue maailma punt on ikka äärmuslikud puudekallistajad, kes eelistavat näiteks elada kütteta kodus, sest nii on Maale parem. mulle küll Maa meeldib ja eks ma katsun teda hoida ka, aga vot nii ma mõelda ei suuda - vähe sellest, nii tundub lausa pisut haiglaslik. ma piirdun siin kalamaja aias viljapuude lõikamisega (tulemus käes - me kirss kannab üle aastate vilja!), sordin prügi viieks ja otsin suurt ahiküttega korterit. kõige selle uue maailma hipinduse juures aga on mu seal elava kahe tuttava peale kolm jalgratast poole aastaga ära varastatud - tingimusist, mis eeldavad sisetööd. meil aga tehakse kopli tänav siledaks. elu kalamajas läheb aina paremaks ja kinnisvarahinnad ainult tõusevad!

No comments: