Wednesday, May 26, 2010

ema: pudelihari. isa: teadmata. otsivad kodu.

Agne says: tere Mari, kassipoega tahad?
Mari Öö says: ei
Agne says: väga ilusad ja armsad, täna öösel olin ämmaemandaks. punane, hall, must ja kirju
Mari Öö says: mulle ei meeldi kassid
Agne says: ok! arusaadav. aga kas tead kedagi, kes sooviks? mul selline huvitav lugu...
ühel päeval tuli Luisa (4a - toim.) koju, äärmiselt rääbakas pudeliharja meenutav olevus kaenlas kuskilt kalamaja pealt ja teatas: see kass vajab abi!
Agne says: kuna ta pidevalt küsib kassi-koera, olin talle rääkinud, et ärme võta, hoiame kodu vaba juhuks, kui keegi tõesti vajab abi.
niisiis taganeda polnud kuhugi.
ja see kass, see pudelihari läks 3 nädala jooksul üha paksemaks.
täna öösel siis saime 4 poega.
nüüd olen kassimammi. kõige hullem see, et kiindunud selle ööpäevaga poegadesse rohkem kui kassiema ja luisa kokku.
merekool ei tulnud kõne allagi - kaalul oli 4-aastase usk ellu.
kassiema ise ülinoor ja saamatu, tundub, et esimesed pojad. palun lahkesti ühendust võtta 5089443. mingi kuu aega peavad nad ikka veel kosuma siin.

1 comment:

Katriin said...

sellised lood liigutavad. räägin, mis mu õel oli - võttis ka abivajava kassimamma kahe pojaga enda juurde. leidis neile kahele pojale suht kiirelt kodud ka, otsustas mammi enda juurde jätta. kodune kass, koduse toidu peal - läks ka aina paksemaks. ükspäev tuli õde töölt ja ennäe - neli rotti kassi pesas, kust ta need küll püüdis? lähemal vaatlusel selgus, et taas pojad! vahepeal kass väljas ei käinud, seega oli enne paksus pandud. õnneks leidis nendele neljale ka uued kodud :).