Tuesday, April 02, 2013

minu rollid täna

1. tohter. pidin öö jooksul otsustama, kas kolmene tattnina on piisavalt ohutu endale ja teistele, et minna lasteaeda, või peaks jääma koju. otsus polnud lihtne, aga kui tuli, siis pidin olema

2. logistik, sest nii mul kui käbil oli vaja minna tööle. lapsehoidjat meil pole ja täna just mõtlesin, et kui oleksin sügisel ka otsinud, just sarnaste olukordade tarbeks, oleks ta tänaseks ammu tasuvamale tööle läinud, sest meil oleks teda liiga harva vaja.

3. psühholoog, sest enne kella kaheksat tuli kommunikeerida kutse last hoidma ämma elukaaslasele. lükkasin selle ülesande käbi õlgadele, aga kõlama jäi ikkagi, et me pidanuks selle juba eile ära otsustama. ainult et minu tööpäev lubas mu eile koju alles poole üheksaks ja ma polnud olukorraga üldse tuttav. aga seda ei küsi ju keegi.

4. psühholoog. kuuene unimüts ei viitsind tõusta ja tuli läbi rääkida, et koju saab täna jääda küll, aga see tähendab, et ei mingit karated, laulutundi ega sõpru. oli nõus. uus läbirääkimine tutvustas reeglit, et päeval tuleb ise pikutada ja väikevennal lasta magada ka siis, kui emmet pole, on ainult onu toomas. ja et päevauni ei tähenda mängimist, hullamist ega multikaid, vaid vaikselt voodis olemist. oli nõus.

5. töötaja. üritan oma kella kümnest kesklinnas toimuvat kohtumist meelitada kodule lähemale, et saaksin kiiremini ära käia.

6. kokk. piim kees üle muidugi.

7. psühholoog, sest viimati jäi sellisel päeval urul päevauni tegemata ja see lõppes keskmise apokalüpsisega ja ma tahaksin seda täna vältida.

8. töötaja, sest kogu mure juures tattnina tervise ja mõlema une pärast peaksin ma tegema ühe päris tubli tööpäeva. näiteks uurima välja kogu tõe tuulest elektri tootmise võimalikkuse kohta meie väiksel maal ja saama sel teemal eksperdiks. võimalik, et käima ära läänemaal ühel objektil intervjuud tegemas. ei kõla päris nii, et tulen kohe koju tagasi, te sööge puder ära.

ja mulle ei meeldi nii!

No comments: