Thursday, December 21, 2017

kes maksab, see tellib ka muusika?

Mulle need müügikõned meeldivad. Kui pakkumine on vähegi teoreetiliselt huvitav ja mul on see aeg, kuulan nad alati ära, laskun arutellu, kuulan argumente ja esitan enda omad ja vaatan huviga, millega see kõik lõpeb. (Kui ei ole vähegi huvitav, ütlen kohe ära, et mul on kõik hästi ja edasi pole vaja rääkida.)

ja nad saavad alati korralikult proovile pandud. see kimbatus, mis tabab tele2 agenti, kui ma vastan ta kas-küsimustele, et ei, mul ei ole nutitelefon, ei, ma ei soovi nutitelefoni, koduse internetiga olen rahul. mõningane vaikus ja ebalev "head õhtut".

nüüd helistas elisa/starman ja oli mu juba üsna kenasti ära rääkinud - saan samad teenused mis mul praegu on, lisaks veel mõned mugavusteenused, oluliselt kiirema interneti ja pisut soodsama hinna. 25 minuti jutu järel ütlesin, et olgu, tooge oma kaabel kohale, ja küsisin juba, millal tehnik tuleb. mainisin veel ohates "ma loodan et teie teenus on ka stabiilne" vmt, mispeale härra pikalt seletas, et jah muidugi, ja et kui nad hinda tõstavad, saan ma alati teavituse, et hind tõuseb, ja kui mulle see ei sobi, on mul võimalus loobuda - mitte küll kohe esimese 12 kuu jooksul, aga edaspidi küll. oot-oot, ütlesin. mismõttes te tõstate hinda? "aga teil on alati võimalus loobuda, nagu ma just..." - "hea küll. kui peaks juhtuma, et mulle ei sobi enam kokkulepitud hind, ja saadan teile teavituse, et ma maksan edaspidi vähem, aga kui teile see ei sobi, on teil võimalus minust loobuda - kas see võimalus on ka?" - "ei, sellist võimalust muidugi ei ole." kahe minutiga oli tühistatud kõik, mis ta 25 eelneva minutiga oli saavutanud. ütlesin kenasti, et kutsugu oma tehnik tagasi, sest ma ei tee äri partneritega, kes võtavad endale jõupositsioonilt õigusi, mida minule ei lubata. isegi kui see läheb mulle maksma 5x aeglasema interneti 3€ kallimalt iga kuu. palusin, et ta ütleks selle ülespoole edasi. lubas mõnel koosolekul jutuks võtta.

1 comment:

Anonymous said...

Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
WhatsApp: +2348122948392