Tuesday, February 12, 2008

kaks jääb kolmandata (K-14)

loodus on nüüd asjad nii seadnud, et mul on nõudepesumasinat vaja. ma veedan tunde päevas voolava veega kraani ees ja see on ammu ületanud terve mõistuse piirid. nii vee kui minu päevaplaani osas.
nõuanded on teretulnud. ruumi on 45 cm, peab olema vaikne ja mõistagi odav.

teine oluline teadaanne on fakt, millest ma ise ka imestunult alles viimastel nädalatel teadlikuks olen saanud: ma ei mäleta oma teismeeast ikka mitte halli muffigi! vähemalt selles osas, mida K mäletab ja mulle järjest pajatab. imelood, esimest korda kuulen! mina mäletan näiteks, et käisime jõululaadal putkast putkasse ja nõudsime päkapikulõksu. aga tema teab lisada, et me olla ka tänaval inimestelt riideharja küsind ja turul müüjatelt viiesajakroonist näha palunud. (mispeale minule meenus, kuidas me E-ga folgil inimestelt pärisime, mida tähendab bizdets. kõik teadsid, et venekeelset roppust, aga no nii palju me teadsime ju ise ka! lõpuks üks ütles toonil, nagu öeldakse "folk on ju viljandis!": "bizda on vitt!" tänasime viisakalt. aga see polnud enam teismeiga, vaid aus tudengipõli.)

kolmas oluline asi oli ka, aga läinud juba!

2 comments:

Anonymous said...

kümnevõistluse alad?;)

Anonymous said...

meil on nõudepesumasin, ms vastab täpselt Su nõuetele. Firma nimi on küll ehmatav: Beko, aga soovitada julgen siiski. Masin on odav ja töötab kenasti. Kõige enam julgen soovitada seda firmat selle pärast, et meil on antud firma pesumasin juba 10 aastat olnud. Ja kui igalt poolt kuulen kuidas Electroluxid ja muud peenemad juba kahe aasta pärast (või peale garantiiaja lõppu) pillid kotti panevad, siis meie oma funkab rõõmsalt edasi. Ilma Calgonitita muuseas. Nupud on küll suht kulunud