Monday, February 25, 2008

köögitoimkond

ma vist ei andnud uusaastalubadusi? ma loodan, et mitte, ma pole kunagi selle peale tulnudki.
aga mu aasta saavutustesse läheb ilmselt kirja, et ma olen õppinud kastmeid tegema. noh, nagu päris perenaised, et pannil praed liha või midagi ja kui valmis, siis teed pannilejäänule lihtsalt mingi kastme peale. tänane loobin-suvaliselt-asju-pannile tuli täiesti taevalik.
tõsi, pool saavutusest, vähemalt täna, tuleb punase veini kraesse kirjutada. aga MINA ta ju sinna panin!


PS Kitty says (23:33):
no siis on sul õige nõks käes. edasi võid hakata tegema sufleesid ja mis need kõige keerulisemad toidud ongi

PPS oleks te kohtunud meie eilse šedöövriga pealkirja "vahemere tall aastapäevaks" all, ja hiljem piduliku eesti vahukooretordiga! isegi presidendil telekas jäänuks sõnad kurku kinni, kui toit kõne ajaks valmis saanuks! aga sellepärast, kõne nimel, me hoidsimegi targu ahjuukse veel kinni.

No comments: