Monday, May 19, 2008

plaanid a-z

veebruaris käisin ma soomes motomessil ja leidsin unelmate paagikoti. müügimees soovitas tallinna allrighti poodi pöörduda (messil oli kaup vaid näitamiseks) ja kirjutas oma käega paberilipakale ka messialelubaduse: -10%.
paari nädala pärast helistasin tallinna allrighti poodi ja küsisin, kuidas kottidega on. öeldi, et 15. märtsil tuleb 600 tükki. need on soomele ja eestile kahe peale. (noh, tegelt me ajasime sõbralikku praali ja täitsa lõbus oli. tema kiitis takka, et sellist alet võinuks ta ise ka anda, selle pärast ei pea veel soomes käima, ja selgitas, et kõik need 600 kotti tulevad mulle.)
15. märtsil (laupäev) läksin kohale, aga kaupa muidugi polnud, need pidid siiski soome tulema. lubati, et teisipäevaks on tallinnas.
teisipäeval ma ei vinnind koti järele minna ja tasapisi tuli üldse mõte, et on mul seda siis vaja, paneks selle tonni kuskile mujale.
nüüd, mil matkad ukse ees, tuli muidugi ostumõte tagasi. kusagile tuleb ju sõidu ajal kaart panna! ja nüüd läks põnevaks:

  • laupäeval 72 minutit enne sulgemiskellaaega oli allrighti pood pime ja lukus. telefonid ei vastanud ja vabandavaid/selgitavaid silte polnud.
  • täna nad vastasid juba viiendale kõnele, aga selgus, et vajalikku kotti neil pole. mina ei imestanud, sest see, mis nad mulle märtsis soomest tellisid, on ilmselt ammu müüdud.
  • aga ei. kaup polevat soome veel tulnudki.
  • arvuti näitavat kuupäeva 15. mai.
  • "see on minevikus," märkisin. mees selgitab, et jah, aga kaup jõuab tema nähtavasse andmebaasi alles siis, kui kogu konteineritäis, mis soome tuli, on lahti pakitud, üle kontrollitud ja riiuldatud. nii et isegi kui 15. mail midagi tuli, siis ta ei saa seda veel täna tellida, kui kama riiuleil pole. noh, põnev. ütlesin, et lootsin reedel selle kotiga teel olla.
  • onu vaatas oma jointi üle ja pakkus lahkelt alternatiive. need olid jamad, ehkki odavamad, ja ta mõistis mu tõrksust: kui juba investeerida, siis sellisesse, nagu ma päriselt ka tahan.
  • leppisime kokku kõne kolmapäeva hommikuks - kui siis on soomes asjad riiuleil ja tema oma arvutis saab juba midagi klikkida, on mul lootus reede hommikul enne ärasõitu kotiga kohtuda. kui ei, siis ei.
  • plaan b: k sebib a-lt tolle kotti laenuks.
  • plaan c: r paneb oma koti valmis, kui ebaõnnestuvad nii ost kui plaan b.
kas peaks igaks juhuks veel mõned kotid linna peal valvele panema?

No comments: