Sunday, October 18, 2009

meelelahutus

kinopiletihinnasõja raames on isegi minusugune koi soostunud elamuste ees raha välja käima. viimasel poolaastal olen ma üllatavalt palju kinos käinud. mingi neli korda vist! kusjuures kõik neli mitte eemärgiga näha kauaoodatud või paljukiidetud filmi (minusugune koi isegi ei huvitu juba aastaid filmiuudistest ja -revjuudest, sest ma tean, et ma niikuinii ilmaski sellist pappi kinno tassima ei hakka, või siis ei avane õigel ajal soodsat lapsevaba hetke, kuna tavaliselt on mu potentsiaalsed lapsehoidjad ja kinokaaslased samad isikud ja nii on väga raske valida. nii läksidki must mööda ka uudised piletihindade langemisest, kuni hiljuti kassas ise avastasin.), vaid veeta aega.

nagu näiteks eelmisel reedel: poolteist nädalat kassiga tubast elu ja üksteise närvide söömist (selle kõrval muidugi täiskohaga töötamist ja majapidamist) lausa karjus finaali järele kusagil mujal ilma väikeste inimesteta. noh, K oli vaba ja lubas mu kinno viia (tol hetkel olin ma nii vaene, et isegi see odav pilet ei päästnud) ja kui plaan tehtud, valisime filmi. õnneks oli hea film valikus olemas ja me isegi teadsime ette, et just see peaks olema meile sobiv. sama juhtus siin mõne aja eest käbiga, kui laps viidi ootamatult haapsallu ja meil terve laupäev vabaks jäi. tulistasime kinno ja pakuti tarantinot, mis oli ju ette teada tore elamus (ja mäletatavasti turgutas tublisti mu muidu nullilähedast vererõhku, nii et nagu meditsiini eest kahvel).

aga nüüd! nüüd oli eriti sita ilmaga lapsevaba nädalavahetus ja pooled pealinna kinosaalid remondis, sõpruses ei midagi meid mõlemat köitvat ja plazas mõlemad head filmid nähtud. minemata jätta ju ka ei saanud, ikkagi vaba päev! vaatasime "Up"-i. märkused: 1. multikaid tuleb ikka vaadata kodus plaadilt, sest kinos käivadki päriselt lapsed neid vaatamas. ja see on tüütu. 2. kui keegi on varem tootnud carsi ja nemo, ei tähenda, et nende kõik muud üllitised on väga head. isegi üks neljaaastane, kes võiks ju olla sihtgrupp ja põlevi silmil poolteist ekraani jõllitada, kurtis märkivisväärselt kaua enne finaali, et ta ei jaksa enam.

igatahes valiksin ma meeleldi selle partei, kes kohendaks kinokavu nii, et kui on võimalus (loe: vaja) kinno minna, oleks seal ka midagi vaadata.

No comments: