Thursday, October 18, 2007

harjutusi iseseisvaks eluks

* ära kunagi planeeri kojusõitu viimase ühistranspordivahendiga. sest kui maha jääd, on hea, kui on võimalik osta uus pilet järgmisele reisile.
just nii tegin ma, kui nägin 10 meetri kaugusel Tartu-Tallinn rongist, kuis uksed sulgusid ja rong hakkas liikuma. jooksin veel (mida teha traumatiliste põlveliigestega? lihtsalt rahu, mingeid spordikreeme või ikkagi arst?) ja lehvitasin perrooni otsas. onu tõmbas kangi ja kisas aknast: "no jookse siis!" jooksin, aga kisasin vastu: "mul on laps ka!" jõudsin esimese avatud ukseni, jäin üle õla vaatama, kas ema kassiga juba paistab. ei paistud. uksed sulgusid ja rong hakkas liikuma ja onu käratas must mööda sõites: "kus su laps siis on!?"

* pesu tasub kanda. näiteks sellepärast, et kui solariumis avastad, et üheski taskus pole ühtki juuksekummi, saad rinnahoidjaga patsi kinni panna.


ps eelmisest postitusest: see olin ikka mina jah, kes selle siia kleepis kuskilt meilist. lihtsalt et... no ma käisin tsirkuses muidugi ammu ka ja täpselt ei mäleta. aga no filmide ja "Fixi" põhjal on mulle mulje jäänud, et tsirkuses on peatuvad lõvid, tantsivad karud, nööri mööda käivad rahvakunstnikud, habemega naised, rääkivad koerad... aga suure riistaga mehed?

5 comments:

epp said...

no mina too sama päev ettenägelikult võtsin mahajäämiseks sugugi mitte viimase rongi :) nii et ses suhtes ma olen nagu targem või nii. hää-hää!

öö said...

eieiei. ka mina võtsin mitteviimase. hää-hää! tõsi, mitte ettenägelikult. et see on hea mõte, selguski kohapeal, kui oli veel, kuhu pileteid osta.

Anonymous said...

no kurat. ei olegi siis targem või?

öö said...

äkää.

epp said...

nahhui! a selle viimase lõigu osas - sa pikatilli tsirkusest ei ole siis midagi kuuld vä?