Friday, September 29, 2006

tegelikult olen ma viiene

olgugi, et mulle meeldivad kinder-munad, ei julge ma neid juba paar aastat eriti osta. sest ma kardan, et seal sees on mingi jama. mingid tondid ja gari poterid ja smurfid või mina ei tea, mida sinna kõik topitakse. miskipärast on nad ise selle üle väga uhked ja siis on telekas lausa reklaamid, et kinder munas on miski tore sari. sari sarjaks, aga need pudinad ei ole ju kokkupandavad! nahhui ma teen selle trolliga, ma tahan konstruktorit! nii et kui telekas on kinderi uue "sarja" reklaam, hoian ma sellest riiulist eemale. ja kui ei ole, siis ma ikkagi natuke kardan. aga noh, vahel ikka ostan. täna saingi lennukit kokku panna.

aga see pole veel kõik. portugaalias olid sellised kindermunad, kus ei olnud shokolaadist muna ka! seal oli mingi plastmassist munakujuline käkk, ühe poole sees mingi junn ja teise sees komm.


miks ei võiks mõnigi asi maailmas jääda nii, nagu ta on?

4 comments:

Anonymous said...

pildil kujutatud muna ei söö ka elise mitte. muidu ta sööb kõike, mis kommi meenutab.

Anonymous said...

ehee, kui su laps on suurem, siis oled ülirahul ki «trolli» saad, sest laste käes kipuvad need konstuktorid jubedat moodi laiali pudenema ja sina pead neid siis lõputult kokku panema, juppe põrandalt otsima jne jne. Lisaks on pildil toodud muna sellisele lapsele ideaalne, kes seda šoksi nii väga ei himustagi ja lunib muna vaid nänni pärast. Hoiad seda kompaktset kommipoolikut nii kaua kuni ta ükskord isu tunneb ja käed jäävad puhtaks :D

Anonymous said...

ma eile nägin tvs ühte kinderi reklaami. kus poisil oli kaks tk kinderikoort käes . üks väiksem teine suurem. ja pidi tüdrukuga jagama . loomulikult pistis suurema endale suhu ja väiksema andsi plikale:D

Anonymous said...

aga t-marketis (maximas siis) oli kinderi sari "kolmanda planeedi saladus". kirillitsas kirjade järgi vist küll sõbraliku naaberriigi turule orienteeritud. a ikkagi, lapsepõlv meenus.
ja šoksi võib ka ise lapse eest ära süüa.