Tuesday, January 09, 2007

noh ja ongi käes!

nüüd ma lappangi unistavalt tartu kinnisvarakuulutusi ega leia eriti põhjusi, miks tallinnas elada. sest no olgem ausad - siia ma ju tulin töö pärast. ja nüüd, kui tööl ei käi, polegi nagu põhjust siin elada. oh elu elukest... kui kellelegi jääb näppu nõmi vahva korter tartus, mitte kuskil võru maantee või maarjamõisa taga äärelinnas ja mitte paneelmajas, siis palun anda märku.

aga kust ma tean, kui paljuga ja kas üldse keegi mu tallinna korterit tahab? ja kas mul tartus tööd oleks? (rebane - tartusse pole teil mind vaja jah? või on?) kas ma peaksin alustama oma ajakirja väljatöötamisest või korterile ostja otsimisest? või tartusse sõprade otsimisest? või emajõe tallinnasse suunamisest? või rikka mehe otsimisest, kes maksaks kinni ükskõik millise ja kus asuva elukoha, mis ma aga välja mõtlen? või siiski tallinnas Elu Mõtte leidmisest? ma kardan, et see viimane on kõikse teostamatum plaan. väike puust linn kutsub...

5 comments:

Anonymous said...

Kalamaja ka ju väike puust peaaegu-linnake... kurb, kui ära lähed. Pläkutamine meil endiselt tegemata.

kalor said...

ja nad räägivad, et rasedad kisuvad vähe napakaks, aga pärast on jälle ok. hui on.

ju kass peab siis kuningateta (isade ja onudeta hakkama) saama. mürr oligi... so before christ.

Anonymous said...

Kõik muud plaanid on OK, aga "rikka mehe otsimine, kes maksaks bla bla jne..." ja "Elu Mõtte leidmise plaan" on puhas ajaraisk. Aga see on natuke pikem jutt ja ega keegi seda pikemat selgitust kuulda ei tahagi, kui ta otsustab "rikka mehe..." ja "Elu Mõtte..." plaanide kallale asuda.

Sverre

Anonymous said...

eks ole. ma mina arvasin, et MUL tuli aastavahetus raskelt.

Anonymous said...

kakoi tartu. ainult lollid elavad tartus.