Saturday, August 23, 2008

1080

millal need õudsad mängud läbi saavad? mu telekas on kolm kanalit, mis näitavad praktiliselt ainult pekingi seiklusi ja tähelepanuväärne on, et kahe nädala jooksul on ühel korral juhtunud, et kaks kolmest näitab sama pilti. ja need olid mõlemad rahvusringhäälingu pildid. mitte kusagil pole mitte kunagi märget, kas näidatav on otse, esimene või kuues kordus või mis päevast esitletav pilt üldse pärineb. midagi uut näeb minu hinnangul harva. juba tõik, et kolm kanalit näitavad erinevaid asju, ütleb, et keegi või mitu neist tegeleb parasjagu kordusega.

tipphetked minu jaoks (kanteri ajal tegin köögis hoidiseid) oli meeste riistvõimlemine, laste platsiharjutus ja muu taoline (tegin köögis kooki ja pitsat, nii et pilti ei näinud, aga heli oli võrratu). kommentaator andis platoonilis-ilmekal toonil (see on olemas! ma võin oraalselt esitleda, kirjalikult pole võimalik) taustinfot sellest, kuidas ta rumeenias treeninglaagris käis ja sellest, mis ekraanil paistab. mälu on mul meelevaldne, aga umbes nii see läks:
"nüüd nad seal saalis annavad teada selle võistleja kohta... ma võin teile kohe öelda! ma krutin siin kõrval ekraani ja... ta pole mitte midagi saavutanud!"
"ma siin vaatan ja... teate, see on uskumatu! siin on kirjas, et ta sünniaasta on 1991. see... see teeb, et ta peaks olema 17-aastane! samas, kui nii vaadata, siis on see muidugi isegi võimalik."
"kolmekordne piruett... matemaatikud on selle välja arvutanud: see on tuhat kaheksakümmend kraadi!"

1 comment:

Anonymous said...

Läbi saivad....