Monday, April 20, 2009

süngi mu karpasid, beibe

talvel võttis käbi zebral karpad maha ja lubas läbi pesta. kevadel panime pestud jupid kokku tagasi - või noh, tema pani ja mina veeretasin arturiga autosid ja aitasin tal tädi mai ratast kile alt piiluda - ja ratta käima. puterdas. "tuleb ära sünkida," nentis käbi habet sügades.

tõi kellad ja hakkaski sünkima. sünkis mingi tunnikese (mina veeretasin arturiga autosid), siis oli õuest kuulda kõva paugutamist. tuli siis meie juurde ja kurtis, et mingi nuss on. kuna ta olevat varem neljal rattal kõik paika saanud, jäi üle järeldada vaid üht: mu karpad ei ole süngitavad!

pühapäeval nüüd sõitis selle kaadervärgi karpanussi ja pakast trotsides ettevaatlikult hevimehe juurde ja oli mitu tundi ära. naastes sügas habet ja nentis, et tuleb uuesti maha võtta ja üle puhastada ning uurida, mis nuss on.

lubas mulle seniks rolleri tuua.

No comments: