Wednesday, November 25, 2009

suhkur

vahel ma tahan juba lihtsalt sellepärast mõnd head kooki teha, et seda teha. no süüa tahan ka natuke. aga mitte tingimata kogu koogitegu üksi. aga käbi eriti ei armasta magusat. (tal on üldse mingi müstiline organism, ta sööb vist päriselt ainult vastavalt vajadusele. aga palju seda suhkruvajadust tervel noorel inimesel siis ikka on eksole. niisiis suudab ta päevade viisi "ei" öelda mistahes hõrgutistele. müstika! kuidas saab mitte tahta süüa just ahjust tulnud kaneelisaiakesi? aga saab, ise olen näinud!) ja arturiga on ka keeruline, sest enne sööki ma ju ei luba ja pärast sööki ta enam ei taha. niisiis... Jõhvika-beseekook, kogus: kümnele. "see on ju kümme korda süüa ja ongi otsas," nentis K reipalt. tulebki nii välja. aga ma võtan suured tükid, äkki saan 6-7-ga ühele poole.

3 comments:

kalor said...

jeesus, kui magus see on! ühe tüki higistasin kuidagi sisse.

eilve said...

Kui sul sellised mured on, siis alati võid koogid pagasnikusse laduda, autonina keerata westi ja sõita 20 km linnapiirist Klooga suunas, siis paremale ja otse edasi.

öö said...

ma jätan selle meelde. päriselt.