Friday, January 22, 2010

minu eesti

valmistudes hiirt vastu võtma ostsin kaks raamatut, mida olen ammu ihalenud. aga no pole raatsinud, raha tundub iga kuu üha vähem olema, mina ei tea, kuhu see kolmsada miljonit sai!
saage tuttavaks: üks ja kaks.

täna öösel nägin unes, et kui eile need kaks raamatut ostsin, siis kassas selgus, et rasedatele kompenseerib haigekassa 75% ulatuses sedalaadi kirjanduse maksumuse. rõhutati, et retseptiraamatud sinna hulka ei käi, aga minu need kaks pidada käima. "sellist eestit tahtsimegi!" rõõmustasin ärgates, kuni taipasin, et sellist eestit tegelikult ei ole.

5 comments:

Anonymous said...

Linnavalitsus võiks ju beebipakki (selline asi on ju ikka olemas?) mõne raamatupoe sooduskupngi panna. Ilmselt oleks kõiks osapooled sellest huvitet...

Punapats said...

Mina, kui aastase mitte magava lapse ema, võin väita, et Tizzie Hall "Päästke meie uni " on lapse magamapanemise koha pealt veidi parem. rohkem seletatud, rohkem päevakavasid, rohkem õpetusi.

maris said...

linnavalitsus võiks beebipaki sisu üldse üle vaadata. või õigemini mitte valitsus vaid keegi spetsialist. hetkel on see tõesti valitsuseliikme kokku pandud pakk.
ja kui sünnitusele läks jutt - kas naabrimees tuleb ka sel korral toetama?

öö said...

okei, ma pean une päästmise raamatut siis laenama sult juurde, kriste, kui see koht kätte tuleb.

sünnitama loodan seekord minna lapse bioloogilise isaga. eelmisel korral ma ju planeerisin üksikvanemlust ja tuli palgata ühistu esimees. seekord planeerin peret ja kuidagi loogiline tundub ikka pai papa appi paluda.

maris said...

noh ma mõtlesin, et ühistu esimehel on asi juba käpas.