Friday, April 02, 2010

kahe lapse ema

ega üks sünnitusjärgne post peab igas heas blogis olema. ma mingit lugu ei hakkaks pajatama, mis kell mis juhtus, aga ma tahtsin rääkida, kuidas ma täna õues käisin. te olete siin viie päevaga päris uskumatuid asju korda saatnud. maja ette saab parkida! kõnniteedel saab käia ja üle tee saab minna ka sealt, kust vaja! tõsi, koerasitta on pea sama palju kui mõnel talvel lund.

aga mis peamine. kui ma majauksest välja astusin ja sõõmu värsket õhku hingasin, tundsin, et tõusen lendu. kaheksa kilo vähem kehakaalu ja kopsud täis päris hapnikku tekitasid tõelise hõljumise tunde. hõljusin poodi ja tagasi ja premeerisin end ühe väikse tomiga (jaaaa!).

3 comments:

Punapats said...

Sa jätad tõelisest õndsusest kirjutamata..Lähed esikusse ja paned saapad jalga, siis sirutad ja tõmbad jope luku ühe surinaga kinni...ja kõik see võttis aega vähem kui MINUT...jube mõnus:)

Tõnn said...

Palju õnne!

Mina, suur ja väike said...

ja see tunne kui saad kõhuli magada...