Sunday, June 19, 2011

sinine tuba, täies hiilguses


aga õnneks elan ma koos mehega, kes on linna peal tuntud kui ahto-24 ehk teisisõnu ahto-kes-parandab-kõik-ja-putitab-kõik. see ei ole roheliste rattaretke remonditelk, vaid tuba meie korteris. kunagi saab sellest master bedroom. seni võib vastavalt oludele öelda kuur, ladu, käbi tuba, vanaema tuba... ja need rattad on kõik meie rattad. osa on muidugi puudu ka, mis laenus, mis käbi töö juures.


ja Punase Mammuti rindelt siis ka: käisin just testimas, mida muutis rehvivahetus. sest vaadake, selles toas on asi igaks elujuhtumiks, nii et kui mul oli vaja uusi rattarehve, olid need ilmselt kuskil kapi taga võtta ja ahto-24 sekkumise läbi ka mu rattal all. ja kui käbi täna sealt toast väljub, on mul ka uus ja parem (ja kergem?) amort. kardetavasti lähen ma enne magama ja mis mul seal hommikuks on, ma ei julge kõik kujutledagi!

PS aa, ta vahetas juba mingi laagri ka ära. uus laager oli õnneks võtta, vanna olla väsind.

2 comments:

epp said...

Nii. Ja kus me magame, kui tuleme? Sadulas?

öö said...

mis mõttes kus? oma toas! selles, mis teid ikka ja alati meie juures ootab!