Wednesday, June 19, 2013

kodaniku muret menetletakse

see oli 23. mail.
järgnes jupp aega täielikku vaikust.
7. juunil saatsin SMITi urmole meenutuse, et ma olen ikka veel olemas ja ootan lahendust.
11. juunil tuli vastus:

Tere Kuna hetkel ei õnnestu teil mobiil-id aktiveerida, koostasime .pdf kujul mobiil-id aktiveerimise taotluse. Palun vaadake dokument üle, et teie andmed oleks korrektsed ja seejärel digiallkirjastage ja saadke mulle tagasi.
TervitadesUrmo
pakkumine oli intrigeeriv, otsisin pisut aega oma id-kaardi lugejat ja saatsin 12. juunil allkirjastatuna tagasi.
järgnes vaikus ja ma juba mõtlesin, et peaks proovima, kas ehk töötab. avaldus aktiveerimiseks ju esitatud ja puha.

täna saabus meil aadressilt ppa@politsei.ee paljulubava subjektiga "Mobiil-ID sertifikaatide aktiveerimisest". kirjas oli digiallkirjastatud dokument eilse kuupäevaga. ja dokumendis oli kirjas selline jutt:

Austatud Mari Öö Sarv
Pöördusite 14.05.2013 Politsei- ja Piirivalveameti (PPA) poole, kuna Teil ei õnnestunud PPA kodulehel aktiveerida mobiil-ID sertifikaate. PPA arenduspartner Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus otsib koostöös Sertifitseerimiskeskus AS-ga probleemile jätkuvalt lahendust. Teavitame Teid koheselt mobiil-ID sertifikaatide aktiveerimise võimalikkusest kuid mitte hiljem kui 01.07.2013.a.
Palume vabandust Teile tekitatud ebameeldivuste pärast. 
alla kirjutanud tiit, koostanud aune.

huvitav muidu, mis nad selle pdf-iga teevad. menetlevad? või milleks seda vaja oli? et ma tunneksin, et minuga tegeldakse? või nad ikkagi ei uskunud, et ma oskan id-kaarti üldse kasutada, ja testisid nii mu võimekust kaart lugejasse ja pin2 õigesse aknasse sisestada?

1 comment:

Anonymous said...

Sa võiks kuhugi ajalehte selle jutu kirjutada :)