Friday, November 17, 2006

kõige halvemate mõtete linn

kui mu poes on pidevalt kassas järjekorrad, ja mitte 1-2-inimeselised, vaid kümme ja enam matsi peab pidevalt ootama, ja mitte tipptunnis kell pool kuus, vaid ka keset päeva, siis ma peaksin rohkem kassapidajaid tööl pidama. kui raske see tehe täpselt on? ma ei usu, et ma ainus olen, kes ebasobivate tingimuste juures jätab oma korvitäie asju (riknevad või sulavad tooted sealhulgas) kassasappa maha ja lahkub poest.

ja autojuhid, te olete värrrdjad!

11 comments:

tfr said...

Vanduma võtavad need situatsioonid küll, kus Selveri 12 kassast töötavad 3 ja seal on rämedad sabad taga. Aga kuna ma lähen üldjuhul poodi piima ja saia järele sellepärast, et ma tahan neid tarbida ja kodus on otsas, siis nii ekstreemselt kui Sina ma oma pahameelt üldiselt siiski ei väljenda. :)

kalor said...

mina olen kuuld, et igast servelid lühendavad a la 4 tunni võrra varsti lahtiolekuaegu, kuna neil lihtsalt POLE kassapidajaid. nagu ka kärumehi. või laomehi.

ja vot siis, kui taarapunkti uks aint lahti on, kui sedagi, meenutate praegust olukord veel hea sõnaga!

öö said...

keldripoodide pidu tuleb siis, aajee!

tfr, sulle ka teadmiseks - selverite kõrval on veel poode. pärast tööd lähevad kõik suurde poodi, piima-saia saad väiksest ka kätte ju.

valimised on ukse ees, äkki sotsid või keegi võtab südameasjaks lühemad kassasabad...

Anonymous said...

ja sa, ö, maksaksid oma leiva-saia eest rõõmuga rohkem, kui see tähendaks et servlet maksab oma letitöötajatele nt 50% suuremat palka ja saab siis sinna mingi töötaja juurde võtta?
aga muidu on kassasabad juba iseenesest põhjus mingit ajakirjandust osta, pool saab juba poes läbi loetud :)

Anonymous said...

kui ettevõte on kasumis, siis on ju võimalik palku tõsta ja lisapersonali palgata ilma leiva-saia hindu tõstmata?

mina pole sellest kunagi aru saanud, miks näiteks eesti energia kräunub, et elektri hinda tuleks tõsta, aga samas teenib ettevõte mitu miljardit krooni kasumit. wtf?

mina olen ka jätnud korvitäie kaupa vedelema ja minema astunud. poleminuprobleem.

öö said...

aga kui kasumis ettevõte on ahne, ei tule ostjate mugavus kahjuks kõne allagi.

Anonymous said...

Asi on selles, et kassiire pole, olen ka mina aru saanud. Keegi lihtsalt ei taha sinna tööle minna. Kassiiri palk on nii väike, et neid kasumeid arvestades jaksaksid nad iga kassa käigus hoida, aga lihtsalt pole kellegagi hoida.

öö said...

nimetage mind naiivseks, aga minule endiselt tundub tehe lihtne. pappi on + kassiiri palk ei meelita inimesi tööle + aga kassiire on vaja = tõstame kassiiirde palka

Anonymous said...

mitte et ma teaks täpselt selverite kasuminumbreid või midagi, aga... ei saa niisama võtta et "firma kasum on 50 milli=pappi on". kui see 50 on nt alla 3% käibest, siis on jah naiivne arvata, et firma on hullult ahne ja supleb rahas. sest päeva lõpuks on vaja ikkagi kasumit toota ja kliendid on means, not ends :)

öö said...

aga just selle ja ainult selle pärast ju tulebki kassasabasid lühendada, st kliendi elu paremaks teha. et ta tahaks tulla ja olla sulle means, mitte et ta jätaks korvi jäätise ja külmutatud aedviljaga keset ostusaali ja minema kõnniks, et ei iial naasta.
ka siis, kui lahtiolekuaegu drastiliselt lühendada, ei saa kliendid sulle raha toomas käia. nad saavad seda ainult siis, kui sa oled avatud, ja juhul, kui sul on tööl piisavalt inimesi, kes neilt raha vastu võtaks.

Anonymous said...

Armas Öö, tule Inglismaale. Siis tunduvad kõik Eesti järjekorrad naljanumbrina! Lõpmatud järjekorrad on postkontoris, pangas ja poodides. Eriti hullud on lood kahe esimesega. See nullib ära kõik võimalused normaalsel ajal neis kohtades asju ajamas käia. Kui on postkontoris nt kaheksa kassat, on neis töötajad vaid kahes ja järjekord on uksest välja. Vot seal võid ennast tõesti seaks vihastada, kui midagi vaja teha on, aega vähe ja inimeste rodu lõputu...