Thursday, January 03, 2008

las mina proovin siis ka

mulle tundub, et mu blogi diskvalifitseeritakse, kui ma mingit aastakokkuvõtet ei tee.
no ma proovin.

2007. aasta oli tähtis, sest ma

* ei käinud päevagi tööl, aga teenisin paremini kui kunagi varem. absoluutnumbrites vähemalt.
* kasvatasin juuksed pikaks.
* kasvatasin poja pikaks.
* käisin leeris.
* leidsin üles kaks ammust sõpra, ühe igapäevaseks ja teine kord-kuus-või-harvem kohtumiseks. no a no üks elab ka kahe, teine kahesaja kilomeetri kaugusel.
* skoorisin jälle tsiklipisiku levitamises.
* samas, sõitsin ise väga vähe. siiski rohkem kui 2006. aastal.
* olin üle poole aastast kaine kui kell, mis ei konkureeri muidugi 2006.-ga, mil olin purjus ainult esimesed tunnid.
* veetsin vahel päevi või nädalaid mustas masenduses, aga olen ikkagi õnnelik.
* hakkasin jälle meestesse uskuma (vt eelmist).
* kaotasin arvuti, selle sees ka hulga verbaalseid ja pildilisi mälestusi; mp3-mängija; vahva taskulambi ja ma isegi ei mäleta enam, mida, aga täitsa viisaka summa eest kola. värrrdjad!
* kaotasin usu me kodu turvalisusse (vt eelmist) ja soetasin moodsaid vahendeid, et see taastada.
* sain mp4-mängija :D
* õppisin suure hulga uusi lauamänge.
* mahutasin tallinna trollipargi kombel vähestele ruutmeetritele palju inimesi.
* hakkasin leivategijaks.
* ostsin üle väga paljude aastate kelgu. või siis esimest korda elus, sest kui ma viimati kelgutasin, oli see ilmselt esikate eelarves.
* kirjutasin ca poole vähem blogipostitusi kui aasta varem.
* kirjutasin igasuguseid asju v
* käisin alla viie korra kinos, null korda teatris, alla kümne korra spordisaalis, paar korda rannas ja paar korda kõrtsus. aga palju rohkem tartus.
* jätsin hüvasti oma suure armastuse, Brõnniga, ja loodan leida uue. loodan ses mõttes, et ta võib ju kusagil linnaservas minuga paralleelselt kevadet oodata, aga ega me tutvunud küll ole.
* ei käinudki kaloriga tülis!

kindlasti veel, aga ma ei jaksa mõelda.

No comments: