Wednesday, August 24, 2011

suve hääl me juurde jääb

tegime ära.


seekord oli kaasas gps-logger, mis tähendab, et me isegi saame (vist?) soovijatele anda marsruudi tehniliselt kasutamiseks. (tegelikult me sõitsime elvast puhja ka, aga ilmselt olid pilved satelliitide ees või midagi, et see ei salvestunud.)

ise ikka sõitsime paberi ja päikese järgi, kõik need 1686 või natuke rohkem kilomeetrit. vanad gaidid ju, mis meil moodsatest navigatsiooniseadmetest!

eks tuleb millalgi ka kena galerii ja detailsem reisijutt, aga seni võin teile öelda kolme:
tallinn on kohutav linn! ma enne lihtsalt arvasin seda, umbropsu ja pimesi, aga nüüd olen veendunud. küll ma juba tean, ma olen neid kõiki näinud!
meid kõiki ootab siin maal juba üsna pea ees väga palju kergliiklusteid.
meid kõiki ootab siin maal juba üsna pea ees väga palju ringristmikke.

aga see maa on ikka sama ilus :)

1 comment:

Mart said...

kõwa wärgi tegite ära, igatahes.