Wednesday, March 29, 2006

kevad vanalinnas ja teised

nädala eest olid viru tänaval mehed, kes lammutasid ketaslõikuriga kõnniteelt seda 10 sentimetri paksust jääjama ära.

ja siis ükspäev, esmaspäeval vist, olid vanalinna kõnniteed äkitselt täis Jääkangiinimesi. ma juba ammu mõtlesin, et kui mul oleks kõnnitee ja jääkang, siis nii tore oleks jääd raiuda ja sulaveele teid teha. nigu lapsepõlves. ükspäev olid siis kõik vanalinna kojamehed (peale selle õnnetu voorimehe tänava omade) kangidega väljas. mõnsa. ja tagelt oli järgmisel päeval juba pool voorimeest ka paljas. võite sinna kõndima minna juba küll. enne oli see üks hullemaid kohti.

ehitustandrist ka.
esiteks, see uus postimaja oma on kõnniteele laienenud. ei läinudki kaua aega. ahvide planeet raisk.
teiseks, milline idioot kirjutab oma objekti väravale hiigelplakati et "ehitusobjektil viibimine keelatud"??? kui mina oleksin seal ehitaja, siis ma teeks päev otsa seal sildi kõrval suitsu (sest ilmselt ma suitsetaks, kui ma oleks ehitaja) ega siseneks, sest keelatud on ju. kuhu jäi vana hea "loata" või "võõrastel"?
kolmandaks, kust kurat üldse saavad kell pool kümme hommikul segumasinad falgimehe vile peale väravast sisenema, kui igasugustel koppadel ja kärudel on kella kümneni üldse kesklinna sõit keelatud?

no ilm mulle tegelikult meeldib. las sulab jah kõmm kõik korraga ära, mitte et vindub kuu aega. ja sulab teatavasti paremini siis, kui vett peale valada. kui korralikud riided selga panna, on võimalik seda kõike täitsa nautida. kodumaja katuselt hiilivad lume- ja jääpangad tegid küll murelikuks, aga need sadasid suurte mürtsudega täna öösel mu magamistoa akna taha. ühistu koosolekul tekkis küll küsimus, kes selle eest vastutab, et lumi ja jää katuselt alla libiseb... ma ei hakanud ütlema, et kaebame ilmataadi (või -jaama?) kohtusse. õnneks leiti siis, et ühistu vastutabki... ja hea on, et öösel tuli, vähem allajääjaid. no tegelt, kui mõtlema hakata, siis kõiki ühistu liikmeid küll koosolekul kohal polnud... eks kevadel sulavad välja.

3 comments:

kalor said...

jep, ma mõtsin koosolekul täpselt samamoodi, kui "isiklikku süüdlast" otsiti, et vaadaku ülespoole, mitte meile alla keldrisse. ja see nähtamatu tundmatu, kes majanuka ja kuuride vahele konisid loobib, on sama mees, ma päris kindel kohe!

Anonymous said...

isver, koosolek oli vä? kus? mis põnevat jaurati?

aga seda kangitehnikat ei soovita asfaldi kohal väga rakendada - raip ei pea lihtsalt vastu.

öö said...

aga ketaslõikurit?

koosoleku põnevaim koht oli minu meelest aiamööbli punkt, kus v. ütles, et tema nõuab aeda istumisvõimalust, sest temal on suvel sünnipäev, väike korter ja õbluke rahakott, aga ümmargune number ja tahab soojal ajal väljas pidada. "v. sada!" kiljatas juhatuse esimees.

v. kas sai ta naljadest aru või nutab siiamaani.