Thursday, March 02, 2006

müüja on lehm!*

ma pole küll majanduses kõige tugevam kivi põllul, aga kas turumajanduse üks osa on tõesti see, et kuulutatakse välja hea teeninduse kuu ja kui siis selle kuu jooksul peaks juhtuma, et kohtud mõne teenindajaga, kes lausa näkku ei nussi, siis pead kohe helistama tasulisele infotelefonile ja neile sellest erakordsest sündmusest rääkima?

teate, see on nagu see "kapten oli täna kaine"-anekdoot.

teen ettepaneku järgmisel aastal 11 kuud teenindada kõiki kenasti ja ühe kuu kuulutada halva teeninduse kuuks ning kutsuda siis üles inimesi andma teada hoopis neist teenindajatest, kes tuleks kohemaid lahti lasta.


* pealkiri pärineb mingis maakohas üleval olnud müügikuulutuselt. pastakaga ruudulisel lehel.

2 comments:

Anonymous said...

hämmastav. mul tekkisid selle kuulutusega seoses absoluutselt samad emotsioonid. alates imestusest, et ma peaks teatama, kui teenindaja pole väljakutsuvalt vastik kuni halva teeninduse kuu ja vastava teavitamise mõtteni välja. aga nad raiped võiks ikkagi need reklaamid minu igapäevaselt teelt ära korjata.

Wikmanipoisilik džentelmen said...

ma naersin päris kõvasti seda juttu lugedes. Aitüma! :D