Monday, March 13, 2006

kohtumine jeebiga

no tegelikult me ei kohtunud, nii pool meetrikest jäi puudu. aga mina arvasin, et paremalt tulnud auto sõidab otse, sest ta ei näidanud suunda, ja astusin juba kõnniteelt maha sõiduteeserva - ruumi selleks oli küll ja küll. aga tema arvas, et keerab vasakule, otse üle minu, ja kuna teisi AUTOSID ei paista, ei pea suunda näitama. sain ta plaanidest aru siis, kui meeletu pidurikrigin oli. tema oli sama ehmunud kui mina ja keeldus autot liigutamast enne, kui ma olin turvaliselt ikka tema eest üle tee läinud. aga no PALUN näidake ALATI suunda! teised autod pole ainsad, kes sellest infost midagi peavad, jalakäijad vajavad seda sama palju!

2 comments:

Anonymous said...

Vähemasti tundus sel jeebimehel südametunnistus olema, kuigi liiklusoskusi mitte. Või oli ta nii oma mõtteis, et ei pannud ümbritsevat üldse tähele, mida ka mõnikord juhtub. Igal juhul liiklusohtlik tegelane.
Jalakäijate nähtamatusest võiks teinekord kohe pikemalt rääkida, heheh.

Anonymous said...

muide, sa oled ilmselt üks väga vähestest jalakäiatest, kes suudavad töötava suunatule põhjal mingeid otsuseid vastu võtta - rõhuv enamus arvab ilmselt et see on mingi osa MTV pimp my car'ist ja lihtsalt ilustuseks külge pandud...