Friday, April 28, 2006

nii ma tapsingi teie ferdinandi

kcal ütles eile, et ta ei ole sellepärast viimasel ajal üldse blogisse midagi kirjutanud, et kõik naljad räägib mulle ära ja siis on ju imelik ja igav, kui mina loen neidsamu nalju sealt. palun siis vabandust kõikide ta lugejate ees, et me jälle sõbraks saime.

üks tugevamaid kõhulihasetreenijaid oli see, kui istusime raekoja platsil ja ta pildistas tuvisid. mõtlesime, miks tuvid liiva söövad, ja ta arvas et sellepärast et tuul ära ei viiks. mina arendasin mõtet edasi, et kui kõrbes oleks linde, polekski seal liivatorme, sest linnud söövad kõik liiva ära ja tuul ei saa seda ära viia. noh siis selgus, et nad ikka söövad selleks liiva, et tuul LINDU ära ei viiks. mitte liiva, nagu mina arvasin. ehkki ma olen siiamaani veendunud, et keegi võiks tänavatelt liiva ära süüa, et tuul seda mulle silma ei saaks puhuda.

noh aga niimoodi see ei olegi enam naljakas.

1 comment:

Anonymous said...

eino tõepoolest. iga päev vaatan ma kohusetundlikult siia ja kalori blogisse ja nendin, et sissekannete jõgi on tugevalt kokku kuivanud. ja ma ei osand arvatagi, et tegelik põhjus on selles, et mind (ja teisi) niiviisi salaja torpedeeritakse. ja vaadates sinu viimase posti kuupäeva, siis ilmselt oled sinagi kõik sõnad juba kcal peale ära kulutand.