Wednesday, May 06, 2009

kuidas teie seda teete?

sellepärast mulle ei meeldigi võõrastes kohtades sportida.

eile üritasin kolmandat korda elus Nõmme jooksuradasid. esimest korda olin koos kohalikuga ega pidanud muretsema, teisel korral jalgrattaga ning eksisin rajalt vaid korra. nüüd läksin südamevärinal omapäi jooksma.

seisin parklas ja uurisin "kaarti" nagu lollakas. no ei saa aru. näiteks olid küll joonistatud kõiksugu rajad ja stardi-finišipaik, aga viimane oli radadest eemal. mismõttes? teiseks ei saanud ma aru, kuhu sealt parklast siis minna, et mingi rajaots pihku saada. ja no üldiselt ma ikka oskan kaarti lugeda küll.

noh, küsisin siis äsjasaabunud sportlastelt juhiseid. nende põhjal sain tõesti rajale, valisin punase märgi ja asusin jooksujalu seda jälitama. kui märgid otsa said st minna sai ainult sinna, kus enne juba käisin, tegin teise ringi veel. aga kuna sportlane rääkis kolmest tõusust (mina tegin ainult kaks) ja ühes teises kohas, kus mina ei käinud, oli veel punaseid märke, kahtlustan, et päris viiekilumeetrised mu ringid ei tulnud. tõttöelda ma sellepärast teisele ringile läksingi - et veelgi suurema hoolega märgistust jälgida ja kogu ring ära teha. no ei saa! järgmisel korral mõõdan jalgrattaga ära, palju see tegi. ja kuskilt peaks siis ka uurima, kuda see ring tegelikult käib ja kust teised teavad, et ta nii käib, kui märgid ei juhata.

edaspidi jooksen shnelli tiigi ümber. kuidagi turvalisem, ehkki seal võib koeri olla. mis meenutab, et tegelt oli nõmmel ka koeri. ainult venelased saavad tulla selle peale, et tulla jooksurajale lahtise koeraga guljaitama ning saepuruteel suitsu teha, mõtlesin eemalt seda imet nähes. lähemale jõudes kuulsin, et olid küll venelased.

3 comments:

T said...

mina kohalikuna pole seal jooksuradadel ühtegi märki vaadanud, vaid olen jooksnud täiesti suvalisi radu vastavalt enesetundele ja fantaasiale. tõsi, ma ei tea seetõttu kunagi, mitu kilomeetrit ma olen läbinud vms. aga alguspunkti tagasi olen jõudnud alati.

öö said...

sinusuguste pärast oligi mul kirjas VÕÕRASTES kohtades. sinu jaoks on see koduhoov, minu jaoks täitsa võõras territoorium. kas sina tartus toomel läheksid sedasi rändom radu pidi jooksma?

katominaator said...

Ma vöin suga joosta seal, ma niikuinii käin.