Friday, May 29, 2009

küpsustest

see on muidugi väga põnev. aga kuidas saab mu kõrgharidus muuta mu elustiilile vastavat eluiga 18 peale (algharidus muudaks selle oluliselt küpsemaks - 26 peale!)

intrigeeriv oli ka väljapakutavate perekonnaseisude hulgas valik "petan oma kaaslast".

igatahes selgub, et kui kaaslast ei peta ega suitseta, dringid veits oma kõrgharidusega ja kasutad regulaarselt retseptiravimeid, siis on võimalik elada 90-aastaseks. elustiilist lähtuvalt olevat ma 16-aastane. mis on minu meelest natuke tagurlik otsus, sest kõik need tervislikud toidud ja turvavööä kasutamised ja muu väikekodanlik kraam, mis ma seal ära klikkisin, iseloomustavad tavaliselt ikka pigem küpsemat elanikkonda kui 16-aastasi uljaspäid. okeiokei, nad tegelikult viitasid sellega mu eluea värskusele vmt, aga naljakas ikkagi.

No comments: