Monday, February 27, 2006

matemaatika

(kas mul on selline pealkiri juba olnud?)

pühapäevane tartu-tallinn rong osutus tegelikult juba nädala eest olema mitte see siniste mugavate istmetega, vaid see lihtsalt pinkidega, kus on mugav istuda kahekesi, aga kuhu pressitakse kolm, kui rahvast väga palju tuleb. ja tuleb! ja sinised pehmod on ainult esimeses klassis (40 krooni kallimas).

küsisin siis kohvikutädilt, kus hea rong on. soovitas lugeda kollaseid silte vagunis, ja seletas, et veerem (mitte veermik, mari!) on remondis ja sõidab vähendatud koosseis. vastus tundus mõistlik, kuni umbes viie sekundi pärast meenus mulle: "aga reedel tulin ma tallinnast rongiga ja siis oli mugav rong!" tädi seletas sõbralikult, et jah, tallinnast tartusse sõidavadki mugavad ja tagasi ebamugavad rongid.

nutikamad said juba aru.

minule tundus seegi vastus mõistlik nii viis sekundit, aga siis ma olin juba oma saiaga restoranist lahkunud ega saanud küsida tema nägemust sellest, kuidas siis head rongid tagasi tallinna ja pahad rongid tagasi tartusse saavad. öösel salaja, tühjana? või teevad tiiru ära? ei saa ju, balti jaamas lõpeb raudtee ära!

3 comments:

Anonymous said...

31.01.2006 Ajutised ümberkorraldused Tallinn-Tartu kiirrongides
Seoses veeremi plaanilise remondiga on alates 4. veebruarist üks kahest Tallinna ja Tartu vahel sõitvast kiirrongi koosseisust lühendatud.

II mugavusklassi vagunid asendatakse tavaklassi vagunitega. Ka pileti hind on selle võrra odavam: II mugavusklassi asemel kehtib tavaklassi hind.

Asenduskoosseis sõidab reisidel 0010 Tallinn-Tartu (väljumisega kell 7:50 Tallinnast, käigus esmaspäevast reedeni) ja 0013 Tartu-Tallinn (väljumisega kell 16:54 Tartust, käigus esmaspäevast reedeni ning pühapäeval) ning ainult laupäeviti reisil 0012 Tallinn-Tartu (väljumisega kell 16:50 Tallinnast).

Praeguste kavade kohaselt jääb asenduskoosseis sõitma kuni 3. märtsini 2006.

tädi lihtsalt ei mõelnud, et sa nii üksikasjalikku infot soovid :)

õnneks ma neil reisidel kunagi ei sõida.

öö said...

ma teadsin, et keegi teist selle siia teatab. tegelikult ma ise lugesin ka siis kodus nende kodulehekülje läbi. aga tädi matemaatika oli sellegipoolest köitev.

Anonymous said...

Näh kui hea, et ma lõpuks ka targaks sain, sest erinevalt teist mina Edelaraudtee (on ju ikka see firma) kodulehte läbi ei lugenud ja imestasin koos Ööga siiralt, et kuda need rongid siis ikkagi tagasi Tallinna saavad.