Tuesday, February 07, 2006

personaalne spämm

Ceilin Mõttus to me
Feb 2 (5 days ago)

Tere,

Valmistame kleebisreklaame sõidukitele.
Hinnad on head ja kvaliteet samuti, peame kokkulepetest
kinni ning töö teeme valmis tähtaegselt.

Kena päeva jätku & koostööd soovides,

Ceilin Mõttus
DM MARKETING
L.Koidula 10, 10125 TALLINN
+372 601 3877



Mari Öö to Ceilin
Feb 2 (5 days ago)

Tere,
palun rääkige nüüd mulle, miks ma selle meili sain, kust te leidsite aadressi ja miks peate mind potentsiaalseks kliendiks.

Mari

***
ega sellistele kirjadele nad enam kunagi ei vasta, olgugi et algul oli südikust kui palju, et erameilile end pakkuma tikkuda. ma olen ennegi üritanud sellistega viisakalt vestlust arendada, aga ei. (no andestage mu kurjus, aga minu matemaatika kohaselt pole keeruline kirjutada sõbralik vastus - no kui juba küsitakse! - et "märkasin tolles ja tolles foorumis, et plaanite kleebisekampaaniat ning mõtlesime endast märku anda" blab bla bla. alus on loodud ja ma oleks võibolla tõesti neilt kunagi paar kleebist tellinud.)

ja kui nad peavad eriti oluliseks rõhutada, et peavad kokkulepetest kinni, siis ma järeldan, et nad on selle kunsti äsja õppinud. miks muidu sellega uhkeldada?

ja mis ajast koma järel suur algustäht käib?

coming soon: mari saadab teie eranumbrile sõnumi, et 'meie teeme siin ajalehte, see ilmub iga päev ja seal on artiklid sees! ja fotod!!'

4 comments:

Rennes said...

Mulle tuli sama kiri, minu arust oli see mingi viirus, sest selle aadressiga veebileht ei avanenud ja üritas mu meelest mingist spyware'i hoopis installida või mingit nömedat scripti käima lasta.

öö said...

väga põnev. haarasin selle peale telefonitoru ja valisin antud numbri. tütarlaps: "DM Marketing, tere!"
kokutasin, et tahtsin ainult teada, kas see firma on olemas, ja sain tema teretuse peale oma vastuse. ütles ahah ja jätsime viisakalt hüvasti.

Rennes said...

Krt siis ma ei teagi, uuri sealt kas nad saadavad selliseid kirju, mind ka juba huvitab

Anonymous said...

ma kohalikele spammeritele reageerin tavaliselt telefoninumbri välja uurimisega (kui see ei ole muidugi niimoodi väljatoodud :) ) ja seejärel helistan, sõiman viisakalt, mainin muuseas mõningaid VÕSi paragraafe mis keelavad inimese soovita talle maili saata, küsin kust aadress saadi ning palun ennast sellest andmebaasist kustutada koos soovitusega eestis sellist tegevust mitte harrastada. siiamaani on 100% ulatuses töötanud. kasutanud ca 7-8 juhul.