Sunday, February 05, 2006

mottoripyörät


ma üritan lühidalt:

* mul on uus lemmikmootorratas. olulisim erinevus eelmisest lemmikust on tõik, et sellega ma julgeksin sõita ka. eelmine oli lihtsalt ilus. ehkki ainult ja ainult ilul tugineb ka uue tõusmine tippu. (pilti ei julge siia panna, sest tootja kodukal olevail fotodel ei ole ta üldse nii ilus kui minu mälus.)

* kõige MUGAVAM ratas, mille selga ma istusin (ja neid oli kümneid), oli... hayabusa.

* välismaal on alati parem ilm, puhtamad autod, soojemad trammid ja ilusamad tänavad.

* halvarssonsi müügimees oli ikka sama armas kui mullu ja tunamullu. juba tema pärast pean ma sinna messile muudkui uuesti ja uuesti minema.

* ca 170 boksist parim polnud ükski tsiklitootja, pibomüüja ega chopperituunija. minu kangelasteks olid mehed Scotti rekkas. letil oli neil suur kausitäis kõrvatroppe. tasuta. ainsaid maailmas, mida ma saan ka reaalselt kasutada (kõik apteegi omad on patoloogiliselt sobimatud). oma 75. juubelil pean neile ilmselt sokulaadi saatma - kogu selle raha eest, mis mul kuuldeaparaatide pealt kokku on hoitud.

* motomess on üks intrigeerivamaid aluspesu ostmise kohti :p

1 comment:

Anonymous said...

see supikauss oli öhtuks päris tühjaks larbitud ;)