Tuesday, February 14, 2006

talking about evil

kuri fotograaf, kes mu hommikul tööle tõi*, ajas parklas autoga varest taga. ise väga evililt naerdes.


* vastuseks uudishimulikele, miks ma fotograafiga koos tööle tulen: jah, muidugi ma magan temaga. tuleb fotograafidega magada, siis nad teevad su lugudele paremaid pilte. ja kui toimetuses pedefotograafe ei juhtu olema, siis onju oleks meeste lugudel defaultina kehvemad pildid - no vot sellepärast ongi igas normaalses toimetuses mõni naisfotograaf ka :p

2 comments:

kalor said...

ma tahaks põhjalikumat kontentanalüüsi, kus on uuritud tulemusi mees- ja naisautorite kui mees-ja naisvotugrahvide kui neis neljas kategoorias hetero- ja homorastide lõikes veel. see pealiskaudne seksijutt ei ole eriti representatiivne, ega praktiline.

eriti mulle, kes ma aeg-ajalt kirjutan ja aeg-ajalt teen pilte, ei maga enamasti kellegagi, aga tahaks kõigiga jne. korraliku ajakirjanikuna võiks ka igas su blogipostis olla väike kasulik soovitus, ma arvan.

öö said...

tähendab. kas sa tahad siis põhjalikku kontentanalüüsi või väikest kasulikku soovitust? teadust teha ma su kepi huvides ei viitsi, a kasulik soovitus olgu siis otseselt sõnastatud.

neile, kes veel aru ei saanud: kui sa kellelegi pilte teed, siis ütle talle, et pildid tulevad palju paremad, kui ta suga enne hullab.