Tuesday, January 17, 2006

parem käsi

mul on üks hea sõber. ta murdis oma käeluu ära, aga seda ei pandud kipsi, vaid toetati luuotsad metallplaadi külge ja siis ta lasti koju. nüüd, kaks kuud hiljem, peaks ta noh mitte just käte peal kõndima, aga vähemalt luu peaks olema kokku kasvanud. aga temal ei ole, sest ta on oma käega liiga aktiivne olnud, liiga palju autoga sõites käiku vahetanud, liiga palju selle käega kruvisid keeranud, diivaneid tõstnud, tsikleid putitanud ja mina ei teagi, mida täpselt teinud. kõike ja liiga palju. ja luu pole kokkukasvamise nägugi ja käsi on nüüd täitsa kõver. ja nii jääbki.

ja mina olen väga, väga, VÄGA vihane ta peale selle pärast, et ta pidi kindlasti kangelaslikult "ma saan küll!" ütlema iga abipakkumise peale, püüdlikult valu eitama ja tegema nägu, et kõik on korras. tulemus käes ja ma muidu ei ole kohe üldse füüsiliselt agressiivne, aga ma väga hea meelega annaks talle hea keretäie tappa.

mitte et see ta kätt enam päästaks.

5 comments:

Anonymous said...

mina soovitan talle üks kõva keretäis anda

Anonymous said...

oodake kui mul käsi korras siis on vördne

Anonymous said...

Nu aga kui käsi ei saagi korda? Andestust, Käbi, aga pean ütlema, et siin olen Mariga küll täitsa ühel nõul. Oled väga abivalmis, mis on haruldane ja äärmiselt tore omadus, aga nüüd võiks su kuuks-paariks kinni siduda, et ehk ikka saab asi korda. Ja ülejäänud inimesed peavad ise endiga hakkama saama.

Anonymous said...

eks ole ka võimalus: muvvame läbi (uuesti katki st). ja siis paneb uuesti (kokku) kasvama. ja nii iga kord kui jälle kõver on.

Anonymous said...

havi käsul, mari soovil:

Mari Öö: Käbi Peksmise Osakonnas sa pole kaasa löönud :P

w: no sa võid sinna kirjutada, et kui paar korda lahti murda, siis ehk kaob ka yleliigne abivalmidus

w: ma ise parem ei kommi, ta niikuinii ei salli mind