Saturday, January 14, 2006

vanadus?

noh, ja siis, kui selgus, et laupäeva õhtu ei ole mingi telekavaatamise aeg, lugemiseks ja heegeldamiseks (sic!) olid ka silmad liiga väsinud, tuli talle meelde, et kusagil on mingi pidu korraldatud. tundmatute bändidega, aga loodetavasti toredate inimestega. ta otsustas juba minna, sest see tundus kõikidest teistest mõtetest parem ja teistsugusem. ta helistas üks, kaks, kolm, neljale inimesele, kellest ühestki polnud kaaslast. viies oli seal peol ja ütles et asi pole vaeva väärt ja tuleb minna hoopis teise kohta. tal oli isegi juba leitud, mis selga panna, aga selleks ajaks juba enam ei viitsinud end välja vedada.

mina siis.

ja see on väga huvitav, et kui ma olen nädalavahetusel kodus ja võibolla loodan telekale, siis tuleb sealt ainult ilgusi ilguste otsa* ja mina muudkui kirun, et kui raske on puhkepäeval inimestele midagi actually vaadata pakkuda. aga kui ma mõnel muul ajal leian kavast, et reede või laupäeva õhtuks on programmidirektor midagi toredat kirjutanud, siis ma teritan keelt, et raiskamine, kes sel ajal ikka telekat vaatab. täitsa nagu loll oleks. võibolla ma peaksin iseend rohkem tähele panema.

* minu isiklikus Ilgete Filmide Edetabelis on esikohal "Kaksikud" ja teisel kohal "Stuart Little". esimesest pole ma tegelikult vist kunagi päriselt näinud enam kui esimesi minuteid, aga juba cast on nii ilge, et anna kannatust. teist sundis mind kunagi vaatama tallinn-tartu buss, kus ma ei saanud magada ega lugeda.

No comments: