Thursday, January 26, 2006

smokey and the bandit

Pilk langes läbi klaasseina suitsuputkasse. Inimesed istuvad ja kel kohta pole, seisab, ruum on sinist suitsu täis, isegi ukse taha immitseb seda. Tõmbavad suitsu sisse ja puhuvad välja, õhk (või see, mis seal selle asemel on) muutub aina hägusemaks ja läbipaistmatumaks, näod on mornid ja eriti midagi ei paistnud räägitavat.

Ja vot mõtlesin et küll on ikka hea, et mul pole kunagi seda ilget kommet küljes olnud. No mõtle, kogu aeg riided haisevad, siis on mure et vaja minna suitsu ostma, ja varem või hiljem saad aru et ega see midagi kena ei ole ja siis üritad maha jätta.

Halvemal juhul üha uuesti ja uuesti.

Noh, ükski mure mu elus vähem.


PS Tapsin just ühe drosophila melanogasteri. Kahju kohe, aga ta lendles põhimõttekindlalt ainult vahetult mu silmade ees.

PPS Oma pangakaardi olen ma nii hästi kusagile ära pannud, et mure kohe tuleb.

PPPS selline teade oli bloggeri lehel terve päeva:
Down for Maintenance
Blogger is temporarily unavailable due to planned maintenance.
This downtime will last 30 minutes from 4pm - 4:30pm (PST).
ja see kadus ära alles siis, kui ma restardi tegin arvutile. ei, tarkpead, isegi cookiede ja tempi tühjendamine ei aidanud.

No comments: