Friday, January 13, 2006

parked motorcycle syndrom

nüüd on see siis käes.

nägin unes, et sõitsin õismäel Brõnniga. esimene sõit varstialgaval kevadel. mingi tuttav tibi sõitis veel rolleriga kaasa, aga kadus eest kus kurat ja ei mina talle järele jõudnud, ehkki keerasin gaasi nii et käsi keerdus.

mõtlesin juba, et noh, siin siis lõpeb minu kauakestnud praal, et minule küll võimsamat tsiklit vaja pole, kui mõistsin, et bensiin otsas. siis tuli meelde küll, et sai teine sügisel enne ärapanemist täitsa kuivaks sõidetud.

õnneks oli ehitajate tee lukoil (või midagi sarnast) kohe sealsamas, lükkasin paarkümmend meetrit ja tanklas ma olingi. tankla ukse ees olid purjus vene punkarid, kelle suukorviga koer pikema jututa oma hambad mu reide lõi ja lahti enam ei lasknud.

lukoili ma sel hooajal nüüd ei lähe.

2 comments:

Rennes said...

Ärkasid hammustuse peale üles ka? Kes sind tegelt hammustas? icic

öö said...

tere jumalime, sa said mu kommentaariumi süütuse! kunagi saad auhinna.

kusjuures ei ärganud, aga kõik see oli pärast väga selgelt meeles. hommikul nagu hambajälgi ka polnud... ilmselt sellepärast, et magasin täitsa üksi, ja kes mind ka närimas ei käinud, rumal olnuks ju jälgi jätta.