Tuesday, January 17, 2006

real stuff

Erik says: muide, kas sul on kuskil ka üks salajane anonüümne bloog, kus sa nimesid ei nimeta ja kuhu sa valad kogu oma hingevalu, seksapiilsuse ja kõhu- ning südametühjuse?

Mari Öö says: mul on praegu registreeritud kolm blogi. aga ainult ühte olen teinud rohkem kui ühe posti.

Erik says: siis sa ikka ei ole õige blogiinimene, sul peab ikka salabloog ka olema, selline mis nõretaks.

Mari Öö says: kas sul on salablog?

Erik says: minul ei ole, ma ei ole õige blogiinimene

Mari Öö says: aga kuidas salablogi tehakse? et panen nimeks kapiuks.blogger.com ja iga postiga näen eraldi vaeva, et ükski detailike mind ei reedaks?

Mari Öö says: ja kui keegi seda lugeda ei tohi, miks ta siis üldse veebis peab olema?

Mari Öö says: ja miks kedagi peaks see nõretus huvitama?

Erik says: eiei, mitte et lugeda ei tohi, kõik peavad lugema ja kommenteerima, aga nad ei tohi aru saada, et see sinu blogi on

Erik says: ja tehakse just nii jah

Erik says: aga seal peavad siis olema ikka deepest ja worst secrets

Mari Öö says: ja eesmärk?

Erik says: noh et kuhugi saaks KÕIK ära rääkida, ja et teised ikka kaasa tunneks või lohutaks, või sinuga koos õnnelikud oleks, kui sa oled 8 kuu, 23 päeva, 4 tunni ja 15 sekundi ootamise järel sellelt imearmsalt, nummimeetrit põhja ajavalt lihastes jõusaalikutilt kerge käesilituse said lõpuks (ja nad veenavad sind, et see ikka oli silitus, mitte et ta ei läinud kogemata pihta su käele).

Mari Öö says: aga kui mul on selleks päris inimesed, kellega seda jagada?

Mari Öö says: okei, kõige jaoks ei ole, aga kõik pole ka jagamiseks :P

Erik says: novot, see kõik, mis jagamiseks ei ole, lähebki sinna kirja.

Mari Öö says: ma just mõtlen juba päev otsa, kas kirjutada, et mul on tööl üks hästi armas poiss :P

Mari Öö says: võibolla tõesti

Mari Öö says: sest see, miks mitte kirjutada, on tüütud küsimused TEISTELT meestelt. ja kolleegidelt.

Erik says: vot selleks ongi vaja ANONÜÜMSET blogi.

Mari Öö says: jajah.

Mari Öö says: hakkan taipama.

Mari Öö says: aga ma ei tea, kas ma oskaks neid kaht asja lahus hoida.

Mari Öö says: et kui ma kirjutan sinna et “täna siis see tegi seda ja mina enam kunagi temaga ei räägi” siis keegi mu päris tutvuskonnast, kes oli asja juures, satub seda lugema ja ühendab ära ja ongi palju jama majas.

Erik says: see tuleb harjutamisega. paar korda lendad orki, postitad valesse blogisse, avalikustad kõik oma hingesügavused, tunned ennast reedetu ja paljakskistuna, kuid siis hakkab meeldima... noh, midagi masohhismilaadset

Mari Öö says: päevikutega ei tohi juhtuda selliseid asju!

Erik says: ja sa sellega saad näidata et tegelikult on sinu karmi maski taga peidus õrn naisehing, mis vajab hellust ja silitamist.

1 comment:

Anonymous said...

"kapiuks.blogger.com" cannot be found.

wtf? ei olegi teind veel vä?